ရုံးတွင်းစီမံခန့်ခွဲအုပ်ချုပ်မှု နည်းစနစ်များ တတ်ကျွမ်း လိုသူများအတွက် မရှိမဖြစ် တက်ရောက်သင့်သော သင်တန်းဖြစ်ပါသည်။ ဝန်ထမ်းတစ်ဦး သိသင့်သိထိုက်သော စံနမူနာများ၊ လုပ်ငန်း လည်ပတ်မှုကို ထိန်းချုပ်ခန့်ခွဲမှုများ၊ Secretarial Procedures များ၊ စာရင်းအင်း ထိန်းချုပ်မှု စနစ်များနှင့် သီးသန့် Management ပိုင်းဆိုင်ရာ ပညာရပ်များကို သင်ကြား ပေးသည့်သင်တန်း ဖြစ်ပါသည်။